Sidor

måndag 3 mars 2014

Uppdatering Alvehamn skalbyxa


Jag har precis upptäckt att Alvehamn skalbyxa har ändrats, och vill därför göra en komplettering till min gamla text om samma skalbyxa. Det som har ändrats är storleken på byxan i one size. Den gamla byxan var ganska liten, och jag tyckte att knapparna på framsidan som justerar byxans storlek inte gjorde så stor skillnad. Den nya byxan är, som ni ser på fotografierna, betydligt större. Och nu blir det stor skillnad på storleken om man använder sig av storleksjusteringen på framsidan. Jag gillar den nya större byxan, den fungerar perfekt på min stora son på 15 kg som ofta har en formsydd blöja på natten. Den gamla skalbyxan har hunnit bli för liten för honom. Jag gillar också att Alvehamn skabyxor nu finns i många olika färger. Vi har valt färgen "Wolf", en grå byxa med svart kantband och svarta knappar. När jag köpte min gamla byxa fanns det bara blått och rosa att välja mellan. På bilden ovan ser ni också att Alvehamn har bytt logga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar